Chia sėklų šokoladinis pudingas (be glitimo, be pieno, be kiaušinių, be cukraus)

Itin lengvos tekstūros chia sėklų šokoladinis pudingas – puikus mažo kaloringumo desertas

Jums reikės:

1 puodelio nesaldinto augalinės kilmės pieno (naudojome sojų pieną)
1/2 šaukštelio vanilės ekstrakto
2 arbatinių šaukštelių kakavos miltelių (arba saldžiavaisio pupmedžio miltelių)
Saldiklio pasirinktinai pagal skonį (pvz.: 2 Stevijos saldiklio tabletės, ištirpintos 2 šaukštuose vandens)
3 šaukštų Chia sėklų
½-1 stiklinės aviečių, vyšnių, arba kitokių vaisių. Papildomos uogos – papuošimui.

 

 

Paruošimas:

Sojos arba kitą augalinės kilmės pieną, vanilę ir kakavą supilkite į maišytuvą, pasaldinkite saldikliu pagal skonį (recepte nurodytų ingredientų užtenka 2 porcijoms), išplakite. Nenaudojantiems kakavos nurodytą kiekį galima pakeisti natūraliu kakavos pakaitalu ­– saldžiavaisio pupmedžio milteliais.
Supilkite pieno kokteilį į dubenį ir įberkite Chia sėklų. Gerai išmaišykite. Įsitikinkite ar visos sėklos sudrėkintos. Palikite kambario temperatūroje pastovėti, reguliariai (maždaug kas 15 minučių) masę išmaišykite. Leiskite apie valandą pastovėti, kol pudingas sutirštės ir visas skystis absorbuosis.
Įdėkite į šaldytuvą. Tik prieš patiekiant, įmaišykite trintų vaisių. Patiekite su vaisiais papuoštą.

Pagaminsite Be:

Draugiškas: